Intotdeauna invingatori!!!...CPNT Brasov

Intotdeauna invingatori!!!...CPNT Brasov

Atentie!!!!!!!!!!!...venim

Atentie!!!!!!!!!!!...venim

marți, 19 iulie 2011

Fagaras 2011

Tura:
cab. Piscu Negru - cab.Podragu - Victoria - Brasov

Echipaj: io si Teo mica
duminica 17 iulie 2011...imediat dupa ce am reusit sa castigam trofeul Montaniada...impreuna cu Teo mica am plecat spre cabana Podragu.

Am plecat din apropierea cabanei Piscu Negru...pe sosea catre Balea Lac...
...dupa ce am trecut si de cabana Capra, fugariti de cumulonimbusi am parasit soseaua si am intrat pe forestierul si apoi poteca spre Fereastra Zmeilor. Resimtindu-ne (io si Teo mica) dupa efortul si emotiile concursului FRTE...am ajuns agale la refugiul din fereastra Zmeilor unde am halit tocana lu Iuli mica (multumim mult).
Am trecut si de fereastra...si de "La trei pasi de moarte" si am ajuns in final la cabana Podragu ( 4 ore)...incredibil...chiar am crezut ca o lalaim (chiar ne simteam obositi dupa 2 luni de antrenamente).
Ne-am instalat si l-am asteptat pe Vlad (fratele Teodorei)...cu care am petrecut restul serii.
...dimineatza devreme ...ne-am retras catre Victoria si apoi catre Brasov...cu promisiunea ca vom reveni si saptamana viitoare

:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
2011 - Adventure Races 2012 - Winning Races