Intotdeauna invingatori!!!...CPNT Brasov

Intotdeauna invingatori!!!...CPNT Brasov

Atentie!!!!!!!!!!!...venim

Atentie!!!!!!!!!!!...venim

luni, 3 mai 2010

Ecomarathon 2010




Marathon 42km

Clasament general OPEN

9 Balan Silviu 4:45:46
55 Spiridon Cornel 6:04:13
65 Coserea Iulian 6:17:07

Clasament categoria 18-34 ani

4 Balan Silviu 4:45:46
24 Spiridon Cornel 6:04:13
31 Coserea Iulian 6:17:07


CROSS - 14 km

masculin:

18 Dobrinoiu Emanuel Manu 1:27:30


N-am mai scris demult si imi vin cam greu cuvintele. Ecomarathon …da, despre asta tre sa povestesc. A trecut si ma gandesc cu groaza ca vine organizarea lui “7500”.
Am adormit undeva spre 1 noaptea, sperand ca nu am uitat nimic in ceea ce priveste organizarea posturilor. Pana cand a sunat ceasul ora 6.30 am dormit neintors. In afara de George totul era cufunda in tacere, intrerupta din cand in cand de sforaiturile celor din corturi.
Incepe alergarea cu alimentele, energizantele, tabelele, arbitrii…asa ca ma prinde ora 8.30 neechipat, nemancat si cu o duba fara motorina ce trebuia sa ajunga la 9 in postul de la Scoala Fundata. Noroc ca Smendre si Manu is baieti descurcareti si au ajuns la timp. Si acu imi amintesc cum stateam la start cu telefonul in mana si il stresam pe Smendre, de parca el nu era destul de stresat.
4…3…2…1…GO! Si ma trezesc alergand alaturi de o multime de oameni apasat de ganduri negre ca nu ajunge “alimentarea “ la timp, ca nu gasesc arbitrii posturile. Trebuie sa precizez ca CPNT Brasov a ajutat la organizarea acestui marathon prin prezenta voluntarilor in posture, de aceea imi era mereu gandul la organizare.
Alerg pe sosea langa Dani Spulber si parca in sfarsit intru si eu in cursa. Is legat la sireturi, am betele la mine, un gel in buzunaru de la spate care ma cam enerveaza…da, sunt pregatit. Rand pe rand trec de concurentii de la cross (distant scurta 14 km) care au plecat un pic cam tare. Dupa primii 2,5 km sunt inca la un pas de Dani si il vad pe Balan la vreo 200m mai in fata. Inseamna ca am plecat destul de tare ca si la celelalte semimaratoane la care am fost. Intram pe forestier si nu slabesc ritmul deloc cu toate ca stiu ca o sa inceapa cat de repede urcarea care era un pic abrupt pentru alergat.
Ajung la pod…acolo e Rares care incurajeaza frenetic pe toata lumea, trec podul si ma lansez in urcare. Imping tare in bête si incep sa depasesc ceva lume, incet , incet trec de partea mai grea si apoi de Mihai de la Truly. Ajung sus La Mandru unde ma hidratez un pic, sunt multumit ca pe urcare am castigat foarte multe pozitii (vreo 10-12), doar Mihai Orleanu m-a depasit. In fata mea sunt doi maratonisti de la Ro Club Maraton si Cata Zisu. Ma gandesc sa trec de ei pana la prima coborare mai lunga. Fortez un pic, trec de Cata, dar ceilalti alearga foarte bine.
Incep coborarea, io zic destul de bine. Nu prea e punctul meu forte, de obicei ma refac fizic pe coborare pentru ca nu fortez. Cunosc portiunile acestea de traseu…pana la urmatoarea panta mai e aproape 1 km. Incepe lumea sa ma depaseasca si ma uit in spate ca nu cumva sa ma ajunga si Manu care participa la cross si vrea sa ma bata macar pe prima bucla.
In sfarsit, iar urcare…ne indreptam catre Scoala Fundata. Iar ma simt bine asa ca alerg destul de tare…intrec pe cei care ma depasisera pe coborare plus inca vreo 5 dinre care sip e Gianina Tanase. Mai e o tipa in fata mea, dar nu pot sa o ajung…inca 100 de metrii si ajung la finalul primilor 9 km. Ma uit la sosea, acum pleaca pe coborare Marc si Sulica. E si Dani acolo. Waw…chiar am mers tare.
Ma hidratez si plec…nu-mi plac coborarile asa ca ma stradui sa nu pierd pozitii. Am facut pana in Scoala Fundata 55 min, ceea ce ma motiveaza sa merg repede pentru ca ma simt bine. Traseul alterneaza cu mici urcari si coborari….trec de multi crossisti…e si Metaxa printre ei.
Urmeaza ultima coborare, soseaua si gata prima bucla.

Sunt destul de ok…nu stau prea mult si plec pe urcarea catre Coltii Zilistei. Suntem vreo 3 maratonisti destul de grupati. Din urma vine tare si Gianina cu care ajung deodata in varf la Teo si Liviu….o dam de vale, iar nu prind viteza si ramn un pic pe urma…cand in sfarsit prind un grup de vreo 10 realizam ca ne-am pierdut. Ne intoarcem…io numa vreo 150 de metrii…dar déjà m-au mai prins vreo 5 printre care e si Ioana Ciulei. Distanta intre fete e acum mai mica…cred ca vreo 3-4 minute intre primele 3.
Din Cheile Gradistei incepe un forstier de aproape 7 km…care pe caldura de afara avea sa faca multe victime. Am adoptat un mers rapid cu toate ca Balan ma sfatuise sa alerg sa nu pierd prea mult timp. Ioana Ciulei desi la 50-70 metrii in fata mea alerga, nu reusea sa se indeparteze. Era care pe care, ne intreceam intre noi un grup de vreo 5 maratonisti. L-am prins pe Mihai de la Truly pentru a treia oara in acest marathon (pe urcari eram mai bun, pe coborari…ma lua…déjà ma gandeam ce o sa fac pe coborarea spre sosire pentru ca Mihai mergea mai bine ca mine). Dar déjà ma luase valu si eram doar pe la km 22-23. Ma gandeam ca Mihai nu se simte prea bine, si ca o sa-l depasesc usor…cand deodata incep sa ma simt fara vlaga…si simt nevoia sa ma asez. Ma controlez in buzunare, gelu era dus demult…si nu aveam nik de rontait. Fir-ar sa fie!!!...ma ridic, fac 3-4 pasi si ma asez iar. Ce dracu!!!...nu mai aveam benzina. Imi venea sa mananc pietrele de pe drum. Incep sa vina urmaritorii, ma ridic si ma tarasc pe drum. Trece Caba, apoi un grup de vreo 6…apoi incep sa le pierd numaratoarea. Intreb lumea cat mai e pana in complex…200 m mi se raspunde….Nu mai pot!!!...imi tarasc si piciorele si betzele…il vad si pe Iuli in spate….Asta mai lipsea!!!
El a mers foarte bine, peste asteptari….insa io imi imaginam cat de prost pot sa merg.

Bineinteles ca nici in post la Oana si Andrei nu mi-a reveni cu toate ca am sezut vreo 5 minute si am mancat vreo 5 tavi de banane si tot felu de energizante.
Plec la drum cu picioarele pline de crampe, asta mai imi lipsea…si cu moralul la pamant. Nu pot sa-mi cred ochilor…eram acolo, la bataie cu Alex Fodor, Gianina, Ciulei si inca cativa grei.
Asta e…mai pierd o gramada de pozitii…si dintr-o data observ….ca pe coborari alerg binisor…si nu urc prea rau….doar platu ma omoara.
Termin bucla 2…destul de tarziu…cica is pe 61 la general.
Urmeaza o cursa de urmarire si recuperare a timpului pierdut. Pana la Bisericutza…mai intrec cativa…chiar si pe Iuli J.


Ajung in Bangaleasa dupa fix 4ore si 50 minute…iau un activator si urc Gutzanu.
La 2 minute de poiana il vad la umbra pe Mihai de la Truly care s-a cam “taiat”, apoi pe coborarea spre Moeciu pe Nusu care era accidentat. Chiar a fost un marathon greu care a cam rupt pe multa lume
Dupa 6 ore si 4 minute trec linia de sosire imediat dupa Elena Fodor. Balan e in primii 10….Felicitari!!!
Felicitari organizatorilor…pt traseul oferit si pentru inca o alergare in natura.

Un comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
2011 - Adventure Races 2012 - Winning Races